Royal Derma Clinic

ENDOSPHÈRES THERAPY

• Pokud hledáte způsob, jak zpevnit své tělo, vyhrát boj nad celulitidou, zbavit se vrásek a omladit pokožku, máme pro vás řešení. V našem salonu neustále sledujeme nejnovější trendy v oblasti neinvazivní péče o tělo a obličej.
  • Endosphères Therapy je revoluční přístroj a v současné době také nejúčinnější metoda na remodelaci těla a odstranění celulitidy.
  • Přístroj pracuje na nízkofrekvenčních mechanických tlakových mikrovibracích. Procedura je bezbolestná, neinvazivní a klinicky ověřená. Terapie zaručuje mimořádné výsledky již během několika sezení. Ošetření je vhodné pro ženy i muže všech věkových skupin.

Ošetření těla

Endosphères Therapy Nejúčinnější řešení pro všechny formy celulitidy a pomerančovou kůži.

• Celulitida je zapříčiněna degenerací mikrocirkulace tukové tkáně, zhoršuje se stresem a špatnou stravou a také zadržováním vody. Na vznik celulitidy má vliv dědičnost, hormony a stav lymfatického oběhu. V neposlední řadě také uspořádání podkožních buněk. Ty jsou u žen uložené jinak než u mužů. Nejčastěji postižené partie jsou hýždě, oblasti stehen a boků. Objevit se ale může i na bříšku a na pažích. Pro potlačení příznaků je vždy účinný komplexní přístup. EndospeheresTherapy umožňuje reaktivovat krevní oběh, a tudíž zlepší výživu Vaší kůže. Působí na lymfodrenáž a tím také odstraní přebytečné tekutiny, což přinese Vašim nohám pocit lehkosti. Terapie zrychlí metabolismus a tvorbu kolagenu a elastinu. Terapie nabízí zlepšení oběhových funkcí, relaxaci celého těla, zlepšení problémů fibriózní celulitidy, modelaci těla, zpevnění hýždí, uvolnění svalů a tonizaci.

Pomocí této nejnovější lékařské technologie dokážeme odstranit také záhyby po liposukci a léčit jizvy.

CENÍK

Obličej